tejarate12

این وبلاگ تنها جهت به اشتراگ گذاشتن فیلم های اموزشی درس تجارت الکترونیک می باشد

tejarate12

این وبلاگ تنها جهت به اشتراگ گذاشتن فیلم های اموزشی درس تجارت الکترونیک می باشد

ساخت وبلاگ در بلاک اسکای


به نام خداوند بخشنده مهربان

 

با سلام خدمت دوستان عزیز بنده علی اصغر فتاحی هستم و امروز با اموزش ساخت وبلاگ در blogsky درخدمتتونم

 

 

 برای ساخت وبلاگ ابتدا در موتو جستو جو گر خودمون  ادرس blogsky.Comروجست وجو میکنیم

وبعد در صفحه ای ک لود شد

سه تا گزینه وجود داره

که ما گزینه وسط و ثبت نامو میزنیم


 

درصفحه جدیدی که برامون لود شد

-1 در اولین قدم بلاگ اسکای از ما ادرس ایمیل میخواد

 -2 در کادر بعد کد امنیتی رو میخواد و کد امنیتی همین تصویر بغل کادراست

وسپس رو دکمه ارسال لینک ثبت نام کلیک میکنم

تا برای من سایت بلاگ اسکای یه ایمیل به ادرس ایمیل من ارسال کنه

خوب در این مرحله به صندوق ایمیل خودم مراجعه میکنم

برای رفتن به صندوق ایمیلم یه صقحه جدید ایجاد میکنم و جمله  www.gmail.comرا سرچ میکنم خوب اینم پیامه ارسالی از طرف بلاگ اسکای


این پیام حاوی یک پیوند است که با کلیلک کردن روی این پیوند ثبت نام شما به نوعی یک پله صعود کرده

روی پیوند کلیک میکنم

 

خوب میبینید صفحه ثبت نام برای من باز شده

1-نام کاربری :نام کاربری که وارد میکنیم نباید توسط کاربر دیگری مورد استفاده قرار گرفته شده باشد واین نام کاربری ربطی به نام وبلاگ شما ندارد

2-رمز عبور :رمز عبور باید شامل8کارکتر و دربر گیرنده عداد حروف و سمبل ها باشد

-3تکرار رمز عبور :تایید رمز عبور باید رمز عبورو به عینه در این کادر وارد کنیم

-4 نام :این قسمت  نام که در این کادر میتوانید نام اصلی و یا نام مستعار خودرا وارد کنید

 

-5 جنسیت :قسمت جنسیت باید جنسیت خودمونو مشخص کنیم

 

-6 کشور: قسمت کشور باید کشوری که زندگی میکنیمو انتخاب کنیم

 

و بعد تیک گزینه کلیه قوانین ومقررات سایت بلاگ اسکای را مطالعه کردم و میپذیرم را میزنیم و سپس رو دکمه ثبت کلیک میکنم

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه جدیدم لود شد خب سه تا گزینه اینجاد داره

-1کادر اول نشونی وبلاگ خودتونو تایین میکنید که اینم نباید توسط کسی دیگه ای مورد استفاده قرار گرفته شده باشع

-2 قسمت دوم عنوان وبلاگ خود را مینویسد

-3قسمت سوم معرفی وبلاگ یا بقول معروف شعار وبلاگ

بعد دکمه ثبتو میزنیم

 


میبینید ک وبلاگ من ساخته شد و این پیام خوش امد

 


 

امیدوارم از این اموزش بهره کافی برده باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد